Eighth Week!

2 juli 2018 - Longford, Verenigd Koninkrijk

Welcome back everyone,

Wat leuk dat jullie weer geïnteresseerd zijn in mijn verhaal. Deze week hebben we de opdrachten van het bedrijf afgerond. Maandag en dinsdag waren we de hele dag bezig geweest met het analyseren van de antwoorden van de enquête. We hebben in de middagen zoals gewoonlijk WK voetbal gekeken. Dinsdagochtend hadden we een once-in-a-lifetime ervaring. Wij moesten die dag om 5:30 uuur beginnen en wij dachten: 'laten we eens gaan hardlopen om 3:00 uur' en dat hebben we dus gedaan. Wij gingen hardlopen naar Windsor Castle en weer terug. Toen we terugkwamen gingen we effe snel douchen en toen werden we opgehaald en naar Flowervision gebracht. Toen we op Flowervision aankwamen ging de volgende opdracht van het bedrijf daadwerkelijk van start. Het gaat om de promotie van de app 'Flowerbook'. Er was ook een aanbieding wat te maken had met de promotie. De promotie ging duurde tot donderdag en ging als volgt: wij werkten met 2 andere bedrijven samen genaamd Flowerbook en Equinox (rozenkwekerij in Kenia). Equinox stuurde de bepaalde roos (Pink Journey) naar Flowervision toe en die werden te koop gesteld voor de klanten. De aanbieding was, als je 1 bunch rozen kocht krijg je 1 bunch gratis erbij. Als je 5 bunches kocht kreeg je 5 bunches gratig erbij, maar de 5 bunches was het maximum. Om de aanbiedingen te krijgen moest de klant de app van Flowerbook hebben gedownload en een account hebben aangemaakt. Wij moesten door het bedrijf lopen en uitleggen aan de klanten dat er een promotie en aanbieding gaande was. Dat ging aardig goed. Woensdag was het een spannende dag, omdat we van de resultaten van de enquête een presentatie moesten geven. En natuurlijk voor de mensen in een hoge rang en in het Engels wat het nog een tandje spannender maakt. Maar dat ging goed en daardoor hebben we deze opdracht afgesloten. Hierdoor hebben we woensdag niet veel kunnen promoten alleen in de ochtend, omdat we van dinsdag tot donderdag om 4 uur op het bedrijf moesten zijn, omdat dan de Cash & Carry geopend is. Woensdagmiddag hebben we weer voetbal gekeken en vroeg gaan slapen, omdat we donderdagochtend weer 3 uur uit bed moesten. Donderdag was alweer de laatste dag van deze promotie en het was ook meteen de drukste dag. Het ging weer lekker soepeltjes moet ik eerlijk bekennen. Deze dagen was best speciaal, omdat Flowervision nog nooit zoiets heeft gedaan en wij hadden er een best groot aandeel in. De voorbereidingen van deze promotie heeft best veel tijd gekost de afgelopen weken. We hebben een paar meetings gehad met de oprichters van Flowerbook, werknemers van Flowervision en de eigenaar zelf. Donderdag om 13:00 uur sluit de Cash & Carry en sindsdien zijn we klaar met de opdrachten van het bedrijf en dat heeft aardig wat bloed, zweet en tranen gekost (niet letterlijk). Donderdagavond was het natuurlijk een grote avond voor de Engelsen, want ze speelden om 19:00 uur tegen België. Ze waren al gekwalificeerd bij de laatste 16 alleen het was geen spannende wedstrijd. Toen was het alweer vrijdag, de laatste dag voor het weekend. Vrijdag hadden we een relax dagje en hoefde we niet meer zoveel te doen, omdat we de afgelopen dagen al keihard hebben gewerkt. Alleen een beetje de losse eindjes afwerken.

Toen was de weekend alweer aangebroken. Dit was ons laatste weekend in Engeland, dus we moesten nog wel een keer naar Londen. Zaterdag zijn we dan ook naar Londen gegaan. We hebben een beetje rondgelopen door de stad en de wedstrijd Frankrijk - Argentinië gekeken in een pub. Bijna iedereen in de pub was Frans en alleen Danny en ik waren voor Argentinië. Het eindigde tenslotte 4-3 voor Frankrijk, dus die Fransen waren helemaal happy. De wedstrijd was erg spannend en zeker in de pub, omdat je iedereen ziet meeleven met de wedstrijd. Daarna hebben we nog een beetje rondgelopen en rond 18:00 pakten we de trein naar huis zodat we nog de wedstrijd Uruguay - Portugal konden kijken en dat resulteerde in een 2-1 winst voor Uruguay. Toen was het alweer de laatste zondag van deze geweldige stage en hebben we niks gedaan, alleen weer voetbal gekeken. Dit was mijn 8e week en ik hoop dat jullie weer net zo hebben genoten van deze week als ik heb gedaan. Volgende week wordt een korte week, omdat ik donderdag 5 juli alweer naar Nederland terugvlieg.

Bye Bye, regards from me!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. John:
    2 juli 2018
    Hé Thijme, leuk verhaal weer. Ik snap dat het best spannend was om de presentatie te houden. Knap van jullie.
    Nog een paar dagen en de stage zit er al weer op, alvast een goede terug reis gewenst en tot donderdag.
  2. Freek van WIngerden:
    2 juli 2018
    Succes met je laatste daagjes. Zet hem op!
  3. Brigitte bruers:
    2 juli 2018
    Hoi Thijme. Knap hoor zo’n presentatie in het Engels. Je hebt tijdens je stage heel geel geleerd volgens mij. Leuk om je gauw weer te zien. Tot gauw 😘
  4. Petra:
    2 juli 2018
    Gaaf verhaal Thijme en ook lekker lang :)
    Jullie hebben afgelopen week veel gedaan en fijn dat de presentatie goed is gegaan. De foto met de duimen omhoog past daar goed bij. Nog veel plezier de laatste dagen en tot donderdag🙋🏻‍♀️
  5. Frans:
    2 juli 2018
    Goed bezig geweest. Mooi dat ze tevreden zijn met wat jullie hebben gedaan. Best grappig om daar voetbalwedstrijden te volgen, lijkt mij. Niet huilen bij het afscheid!