Sixth Week!

19 juni 2018 - Longford, Verenigd Koninkrijk

Hello everyone,

Leuk dat jullie er weer allemaal bij zijn. Deze week valt er niet veel nieuws te vertellen. Wij hebben zo'n beetje alles gedaan wat we vorige week ook hebben gedaan. We hebben weer aan onze opdrachten werken, beetje geholpen op de werkvloer en weer vergadert over de samenwerking met Flowerbook. Dit weekend kwamen mijn ouders langs, omdat ze mij heel erg miste. Ze hadden een hotel geboekt in Londen en daar zijn we voor een paar dagen gebleven. We zijn naar de plekjes geweest waar mijn ouders naar toe wilden, omdat ik er toch al veel vaker ben geweest. We zijn naar verschillende marktjes geweest, waar vooral eten te koop was. We zijn langs het warenhuis The Harrods geweest, waar alles steenduur is en ook nog is langs de Tower Bridge. Het WK voetbal is begonnen, dus daar moeten we weer volop van genieten ook al doet Nederland niet mee. Ik woon nu toch in Engeland, dus maar voor Engeland juichen. Het was weer een gezellig weekend. Dit was mijn week! En dan zeggen we altijd: ''kort maar krachtig!''.

Goodbye Peeps

1. Nicolle Drost:
    19 juni 2018
    Ha Thijme, leuk dat je ouders kwamen! Portobello Road ook gedaan? (kan je leuke hoeden kopen :)
    WK voetbal, best leuk Engeland, ster speler doet het aardig toch?
  2. Alfonds:
    19 juni 2018
    WK voetbal, best leuk Engeland, ster speler doet het aardig toch?
  3. Petra:
    19 juni 2018
    Haha Thijme, ja we missen je zeker :) Het afgelopen weekend in Engeland was hartstikke leuk. Bij Flowervision hebben we van jou een rondleiding gehad. Wat een mooie bloemen verkopen jullie daar zeg. Medewerkster Angelika is supervriendelijk en vertelde enthousiast over jullie inzet. Na een bezoekje aan jullie verblijfsadres hebben we lekker een paar dagen met elkaar opgetrokken en Londen verkend!
  4. Frans:
    20 juni 2018
    Leuke foto's! Wilde jij ook zo'n M&M auto? Maar dan 12 jaar eerder! Engeland maakt het best spannend op het WK, hoop voor je dat ze het goed blijven doen, volgens mij zijn die Engelsen wel voetbalgek. Veel plezier nog.
  5. Nedregniw nav keerf:
    22 juni 2018
    dan heb niet veel te juichen voor engeland