Fifth Week!

11 juni 2018 - Longford, Verenigd Koninkrijk

Hello everyone,

Welcome to my new blog! Ik ga jullie alles over week 5 vertellen. We begonnen de vijfde week zoals gewoonlijk weer op de maandag. We konden weer aan onze schoolopdrachten werken en daar gaat et nu heel goed mee. Deze week hebben we ook geholpen met werken. Als iemand ons nodig had gingen we ze even helpen. Dit hebben we zo'n 3 dagen gedaan. We hebben 2 opdrachten van het bedrijf natuurlijk, dus daar gingen van donderdag en vrijdag mee aan de slag. Een opdracht gaat over de nieuwe webshop en de ander over de samenwerking met Flowerbook. Reinjan (eigenaar Flowervision Londen) en Bas (eigenaar Flowerbook) kwamen naar het bedrijf toe om te overleggen over het project. Het is al heel duidelijk geworden wat er allemaal gaat gebeuren en wat wij moeten doen. Toen was het alweer weekend. Zaterdag zijn we weer naar centraal Londen geweest en hebben we de London Dungeon bezocht. In de London Dungeon krijg je een rondleiding door de geschiedenis van Londen. Daar worden acteurs en visuele effecten voor gebruikt om het wat griezeliger te maken. Dit heb je ook in andere steden, zoals Amsterdam. Daarna gingen we effe lunchen en had ik lekker Chips & Hot Dog. We hadden ook nog eens geluk, omdat koningin Elizabeth II haar verjaardag vierde. Ze werd op 21 april 92 jaar en dat vierde ze zaterdag. Dat was bij het Buckingham Palace en daar was het zoals je verwacht mega druk. Ze stond op het balkon met een aantal andere mensen en we konden maar een glimpje oppakken. Toen kwamen er natuurlijk vliegtuigjes overvliegen wat best cool was (kijk video's). Toen dat was afgelopen gingen we weer terug naar huis met de trein. De dag daarna was zondag en dat betekent relaxen. Ik lag lekker bij het zwembad, zonnetje scheen en 24 graden. Dit was mijn week!

Groeten uit Engeland!

1. Frans:
    11 juni 2018
    Jullie snuiven nogal wat cultuur op! Goed bezig, lijkt me een leuke tijd als ik het zo lees. Nog veel plezier.
  2. Brigitte bruers:
    11 juni 2018
    Hallo Thijme wat heb je weer een leuk stukje geschreven. Je hebt wel mazzel met al die feestdagen van het koninklijk huis en natuurlijk het hele mooie weer. Hier gaat alles zijn gangetje en er zal niet veel veranderd zijn wanneer je terugkomt. Lieve groetjes Brigitte.
  3. Freek van WIngerden:
    Gefeliciteerd met Eli!!!
  4. Petra:
    11 juni 2018
    Je bent alweer over de helft... time flies...
    En wat heb je weer een leuke week en superweekend meegemaakt.
    Ik zie je donderdag, tot dan🙋🏻‍♀️
  5. Nicolle Drost:
    12 juni 2018
    Ha Thijme, goed te horen dat de opdrachten goed gaan. Klinkt ook goed zeg het project van het bedrijf!
    Wat genieten jullie van Londen!! Verstandig hoor.
    Pirats of the Caribian...net echt!
    Have a nice time..
  6. Corine:
    16 juni 2018
    Hoi Thijme, Leuk om je te volgen daar in Engeland. Volgens mij heb je het wel naar je zin.
    Nu even met je ouders leuke dingen doen en laten zien. Veel plezier nog. Groetjes van de
    Lelies