Seventh Week!

25 juni 2018 - Longford, Verenigd Koninkrijk

Hello everyone,

Welcome back bij mijn nieuwe blog. In deze week is er een hele verandering gekomen in deze laatste 3 weken. Wij hebben een nieuwe verblijfplaats gekregen, omdat de eigenaar van het vorige verblijft op klappen stond. Ze was hoogzwanger en ik sliep in de wat de babykamer moet worden, dus moesten we vertrekken. Maandagochtend verlieten we het huis met onze koffers en reden we naar ons bedrijf, omdat er natuurlijk gewerkt moest worden. We hebben weer aan de schoolopdrachten en aan de opdrachten van het bedrijf gewerkt. De dag ging snel voorbij en toen werden we naar ons verblijf gebracht. Het is een appartement in Old Windsor boven een Chinees restaurant. De supermarkt is tegenover ons appartement en dat is natuurlijk super. Danny en ik hebben het appartement voor ons tweeën, maar dat betekent dat wij onze eigen was moeten doen, alles schoon moeten houden en anders maken, etc. Het mooie is ook dat het maar 10 minuten fietsen is naar Windsor Castle en het dorpje Windsor (de video van het appartement staat bij video's). De volgende dag hebben we weer geholpen bij de Cash & Carry, hebben we weer aan onze opdrachten gewerkt en natuurlijk aan de opdrachten van het bedrijf. In de middag en avond hebben we lekker het WK voetbal gekeken. Woensdag was het zover, de eerste opdracht van het bedrijf was een enquête maken en versturen. We hadden de enquête deze dag naar de klanten gestuurd en de klanten hadden tot zondag om hem in te vullen. Volgende week vertel ik er meer over wat er verder gaat gebeuren. En in de middag hebben we weer WK voetbal gekeken. Donderdag en vrijdag hebben we gewoon hetzelfde gedaan als dinsdag, opdrachten werken voor school en bedrijf en geholpen in de Cash & Carry. Dit weekend was een weekend waar we niks in hebben gedaan. Alleen voetbal gekeken en uitslapen. Zondag was de dag voor de Engelsen, omdat ze zich in deze wedstrijd konden plaatsen voor de laatste 16 en dat is gelukt. Ze wonnen met maar liefs 6-1 van Panama. Dit was voor Panama ook een hoogtepunt, omdat dit het eerste doelpunt was voor Panama in het WK ooit. Nu komt het mooiste waar jullie op hebben gewacht al een aantal weken! Mijn fietsband is gemaakt!

Dit was alweer mijn zevende week en nog maar twee te gaan! Tot gauw!

See you by my next blog!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Petra:
    25 juni 2018
    Top, je fietsband gemaakt!
    Veel plezier nog de laatste 2 weken🙋🏻‍♀️
  2. John:
    26 juni 2018
    Leuk Thijme, je verhaal weer. Zeker wel even wennen nu jullie alles, zoals wassen en schoonmaken zelf moeten doen. Maar dat zal best wel lukken toch?
    Het schiet al weer op, volgende week weer terug naar Nederland. Geniet er nog even van.
    Groetjes.
  3. Frans:
    26 juni 2018
    Ben benieuwd of je veel respons op de enquête krijgt. Zou leuk zijn. Succes met de laatste weken, zorg dat de opdrachten af zijn en vraag ook een gesprek aan om de stage te evalueren. Wat waren de wederzijdse verwachtingen en zijn die uitgekomen. Groeten, Frans
  4. Nicolle Drost:
    26 juni 2018
    Ha Nu kan er dus weer gefietst worden! handig.
    Engeland met Kane wel bijzondere voetballer toch? Spannend of de respons genoeg is op de enquête!
    Leuke 360 graden video :) geniet nog van jullie plekkie!
  5. Tsord ellocin:
    27 juni 2018
    Ha Nu kan er dus weer gefietst worden! handig.
    Leuke 360 graden video :) geniet nog van jullie plekkie!
    Ik weet nog wel dat ik in London was, man wat heb ik daar genoten! Het theater is echt een aanrader, doen zou ik zeggen!